پکیج برقی دیواری ۳۰۰۰۰
ژوئن 30, 2017
پکیج برقی آنالوگ ۲۴۰۰۰
آوریل 16, 2018

معرفی اجمالی پکیج شوفاژ برقی ۲۶۰۰۰ :

در واقع پکیج شوفاژ برقی ۲۶۰۰۰ به حالت های دو مبدل دیواری و تمام برقی عرضه می شود، همچنین این پکیج ها به بکارگیری از برق مقتدر به فراهم سازی گرمایش مایحتاج رادیاتور ها و آب گرم بهداشتی می پردازد.

همواره پکیج شوفاژ برقی با گنجایش حرارتی ۲۶۰۰۰ بر حسب اصل ۲۰۰ کیلوکالری جهت مکانهای معتدل ساخته شده و بوسیله ی برق خانگی ۲۲۰ ولت مورد استفاده قرار می گیرد.

در اکثر فضاها به دلیل پایین آمدن فشار و سستی فیوز جهت بکارگیری سیستمها عوض کردن فیوز بوسیله ی نصب کننده های شرکت انجام می شود که بوسیله ی مشتری بطور کاملا مجاز صورت می پذیرد.

معمولاً این پکیج ها را در فضاهایی با بعدهای ۸۰ متر مربع به طور مسکونی و یا تجاری و ویلایی می توان نصب و راه اندازی نمود و بخاطر اینکه سیستم کاملاً بی صدایی می باشد حتی در داخل آشپزخانه و در ما بین کابینت ها می توان نصب نمود.

شرکت صنعتی هیمورا گسترده ترین شرکت تولیدی و واردات است و در اولین مرحله با وارد نمودن کالاهای پکیج برقی از دیگر کشور های اروپایی موفق شد این صنعت را در خود ایران بومی سازی نماید.

پکیج های ساخت شرکت هیمورا فقط با به کارگیری از برق منازل ۲۲۰ ولت می تواند مایحتاج محیط به آب گرم بهداشتی و گرمایش مکان را فراهم نماید. و اصولاً به حالت سه مبدل عرضه شده است و انتخابی مهم جهت بکارگیری در اماکن مسکونی و ویلایی می باشد.

دقت کنید که این پکیج مهمترین دستگاه برای به کار بردن در فضاهایی است که جهت فراهم سازی آب گرم آشامیدنی و بهداشتی به سوخت های فسیلی همچون گاز و گازوئیل قابل امکان دسترسی ندارد.

پکیج شوفاژ برقی

عنوان

پکیج شوفاژ برقی

پکیج برقی شرکت هیمورا کالایی مشترک بین ایران و کشور ژاپن است که طراحان و سازندگان این سبک پکیج تکنسین های ژاپنی می باشد و اصولاً بر پایه قیمت های استفاده ی برق و مقادیر برق هر منازل ساخته شده است و بدون اینکه  آلایندگی به پا کند می تواند آب گرم بهداشتی و آشامیدنی و گرمایش مایحتاج شوفاژ را فراهم نماید.

سازگاری با محیط زیست :

هم اکنون دستگاه هایی از اهمیت بسیاری برخوردارند که با محیط زیست مطابقت داشته باشند بخاطر اینکه تشکیل شدن آلایندگی در دستگاههای حرارتی می تواند این معضل محیط زیست که روز به روز در حال افزودن می باشد تاثیر فراوانی دارد.

از این رو شرکت صنعتی هیمورا توانسته است که به ساخت و عرضه پکیج برقی بر پایه ی سیستم هیدروژنی بپردازد و طریقه ی استفاده ی این نوع پکیج تنها برق منازل است و تحت هیچ شرایطی در مکان بوجود نمی آورد، همچنین بوسیله ی این نوع پکیج هیچوقت به دودکش احتیاجی نیست.

سازگار با برق خانگی :

معمولاً پکیج های برقی تولیدی بوسیله ی شرکت صنعتی هیمورا بر پایه ی شاخه شاخه شدن برق خانواده ی ایرانی ساخته شده و توسط بالا رفتن آمپراژ فیوز کنتور به آسانی می توان به کار برد.

همواره همه ی گنجایش های پکیج برقی بر پایه ی بعدهایی که قبلاً تعریف شده اند و بر پایه ی مساحت مکان مورد استفاده ی برق و گنجایش دستگاه قابل تغییر می باشد.

و اگر به تعریف از شرکت نباشد باید گفته شود که این شرکت بر پایه ی پژوهش های چندین ساله در مورد برند های داخلی و خارجی و وارد کننده ی انواع کالاهای خارجی که انجام گرفته توانسته است عیبهایی که در این دستگاه وجود دارد را حل کند.

قبل به ذکر است که حل نمودن اشکالات پکیج شوفاژ برقی هیمورا به طور تک تک منازل نیست و و آسیبی به مصرف کننده نمی زند، این محصول تایید شده ی سازمان استاندارد جهانی و مدیریت کیفیت اروپا می باشد .

بنابراین شرکت صنعتی هیمورا مجهز به مدار شبکه سرویس دهی و خدماتی جایگزینی در شرکت است و به صورت تمام وقت (۲۴ ساعته) آماده به پاسخگویی به سوالهای مشتریان ارجمند می باشد.

بیشتر بخوانید

انواع مدل پکیج  شوفاژ برقی هیمورا :

معمولاً پکیج های برقی هیمورا را در انواع مختلف تک مبدل و دو مبدل و آنالوگ و دیجیتالی عرضه می نمایند، همچنین چند نوع پکیج برقی شوفاژ و پکیج دیواری و زمینی ساخته شده اند، و این پکیج ها حدوداً ۲۰ نوع تنوع برای کارکرد در انواع مکانهای مختلف دارند.

ظرفیت های پکیج شوفاژ برقی :

 

پکیج شوفاژ برقی شرکت هیمورا از گنجایش ۸۰۰۰ کیلوکالری تا ۱۶۰۰۰۰ کیلوکالری درهر  ساعت عرضه می گردد و در قیاس با نوع کارکرد به طور تک مبدل و دو مبدل و حتی سه مبدل و استخری تولید می گردد.

اصولاً در ساخت پکیج شوفاژ برقی شرکت هیمورا سعی شده است از دستگاه های کاملاً خودکار همانند جوش آرگون زیر پودری رباتیک و دستگاه پرس هیدرولیکی و رول باز کن و خط تست کاملاً خودکار بهره مند گشته و باعث بالارفتن درجه ی کارایی و کیفیت کالا نسبت به انواع مدلهای خارجی گشته است.

مبدل استوانه ای: اصولاً مبدل استوانه ای یکی از اصلی ترین قطعه های پکیج برقی است و گرمایش مایحتاج شوفاژ را فراهم می نماید.

مبدل ثانویه : مبدل ثانویه همان مبدل صفحه ای می باشد و از طریق منتقل کردن حرارت آبگرم گرم خوراکی و بهداشتی را فراهم می سازد.

برد الکترونیکی : در واقع برد الکترونیکی کارایی مغز پکیج  را دارد و همه ی بخشنامه های پکیج از مسیرهای این سیستم است.

ترمومتر و مانومتر : جهت نشان دادن مقادیر باز آبگرم شوفاژ

منبع انبساط : برای تهیه مقادیر بار مدار شوفاژ

فلوسوئیچ : جهت مانع شدن از پایین آمدن بار در مدار بسته و صدمه دیدن المنت

المنت : به عنوان منبع حرارتی

ایزولاسیون : عایق حرارتی سیاه با فشردگی بالا

همواره پکیج شوفاژ برقی حدوداً از ۱۸۰ اجزای کوچک و بزرگ ساخته شده و هر یک از این اجزاها پایه های اساسی پکیج می باشند.

پکیج شوفاژ برقی

بیشتر بخوانید

سیستم ایمنی پکیج شوفاژ برقی هیمورا :

قابل به ذکر است که پکیج شوفاژ برقی از لحاظ امنیت به میزان چشمگیری خیلی ایمن تر از پکیج گازی است.

بخاطر اینکه در پکیج های گاز سوز احتمال دارد از مسیر نشت گاز، گاز گرفتی ایجاد شود و هم به علت مونواکسید کربن ایجاد مسمومیت شود، و این عملیات به علت نادرستی تهویه سیستم و یا برق گرفتگی از مسیر اجزای برق می باشد که مورد بررسی قرار دادن همه ی این کارها در سیستم تا حدودی دشوار می باشد.

همواره در ساخت این پکیجها از فیوز مینیاتوری جهت ممانعت از نوسان درمدار شبکه برق خانگی و فیوز حفاظت جان جهت پیشگیری از اتصال برق در دستگاه شوفاژ و همچنین از کنتاکتور برای جلوگیری از هر نوع اتصال در سیستم مورد کاربرد قرار گرفته است و این عوامل سبب شده است دستگاه نسبت به نو گاز سوز ایمن شود، در کل پکیج های برقی شرکت هیمورا شامل ایمنیت سه لایه ای هستند.

قابل توصیف می باشد که ضریب مصرف و بهای حرارتی برق در مقایسه با گاز در مرحله پایینی قرار دارد و همچنین نسبت استفاده ی یک متر مکعب گاز به یک کیلووات برق با هم قابل قیاس نیستند.

اما بر حسب تخصص های انجام شده پکیج های برقی در مقایسه با نوع گاز سوز حدوداً ۱٫۵ برابر قیمت بیشترین میزان مصرفی در هر ساعت را دارا می باشد و با ذکر این تفاوت اساسی که سیستم های برقی در فصل تابستان و همچنین فصول گرم سال میزان مصرفی آن به طور چشمگیری پایین می آید. چرا که فقط در مواقع مصرف از آب گرم بهداشتی آشامیدنی روشن می باشد و در مواقع دیگر سیستم به صورت خودکار قرار می گیرد.

معمولاً بر روی بسته بندی و سیستم پکیج برقی شرکت صنعتی هیمورا و همچنین برگ ضمانت دستگاه شماره سریال ، شماره پیامکی و شماره تماس قسمت خدمات و سرویس دهی شرکت ثبت شده است. و مشتری بعد از فراهم نمودن محصول با ارسال پیام یا تماس تلفنی و عرضه مشخصات می تواند به واحد پشتیبانی از سرویس دهی گارانتی شرکت استفاده نماید، همه ی پکیج های شرکت هیمورا شامل یک سال گارانتی می باشد.

بخش معرفی تکمیلی کالا :

شرکت صنعتی هیمورا یک شرکت بین المللی است و مجهز به ۷ شعبه بین المللی در سطح جهان می باشد، شرکت هیمورا با بکارگیری از آخرین فناوری کشور ژاپن در ساخت کالاهای پکیج موفق شده است به بومی سازی محصولات خود بپردازد.

شرکت صنعتی هیمورا با وارد کردن انواع کالاهای حرارتی و برودتی چندین خط تولید در امتداد ارائه ی کالاها با استاندارد اروپایی و کیفیتی جداگانه وارد بازر نماید.

خط تولید پکیج شوفاژ برقی هیمورا :

قابل به ذکر است که خط تولید پکیج برقی شرکت صنعتی هیمورا کاملا مکانیزه است و از سیستم های مونتاژ کاملاً خودکار استفاده گردیده است و با جسارت گفته می شود که این عوامل تولیدی برای بار نخست توسط این شرکت راه اندازی شده و دارای تست کاملاً اتوماتیک می باشد، گنجایش ساخت این عرضه ها هر روز ۵۰ سیستم از هر گنجایش است.

رزومه صادراتی محصولات :

همچنین با نصب و راه اندازی این خط تولید پکیج های برقی و ساخت کالاهای با کیفیت خوب، راهی جهت صادر کردن به کشور هایی همانند عراق و آسیای میانه گشوده شد و تاکنون شرکت هیموا موفق شده قسمت گسترده ای از کالاهای تولید شده را صادر نماید.

مزایای پکیج شوفاژ برقی هیمورا نسبت:

برق کم مصرف می کنند

برای تولید پکیج برقی از دستگاه های اتوماتیک استفاده می نمایند.

کارایی بالایی دارند

فراهم نمودن آبگرم بهداشتی به صورت پی در پی همراه با گرمایش شوفاژ بدون افت دما

پکیج شوفاژ برقی ۲۶۰۰۰ هیمورا

ضمانت معتبر کمپانی هیمورا

قابل عرضه بوسیله ی مراکز فروش سطح کشور

قابل نصب توسط متخصصین نصب مستقر در سطح کشور

سهولت در کارایی

تولید شده به صورت دیجیتالی و بسیار شیک

تایید شده توسط اتحادیه اروپا

کالای مشترک بین ایران و ژاپن

تولید شده بر اساس فناوریهای بروز جهان

بیمه نامه

مجهز به دفترچه راهنمای نصب و اتصالات نصب دستگاه در سیستم در واقع با تهیه پکیج برقی هیمورا احتیاجی به تهیه اجزای نصب دستگاه نمی باشد.

پکیج برقی شوفاژ چیست :

در واقع پکیج برقی دستگاهی است جهت فراهم نمودن آبگرم بهداشتی با گرمایش شوفاژ به حالت یکنواخت و با به کارگیری از برق منازل ۲۲۰ ولت و یا برق تک فاز منازل به کار می رود.

همچنین این دستگاههای تولیدی به حالتهای تک مبدل و دو مبدل عرضه می شود و نقش اصلی آن تبدیل برق به انرژی حرارتی است.

موارد استفاده از پکیج شوفاژ برقی :

همواره از پکیج های برقی در اماکن و ویلا های مسکونی که جهت فراهم نمودن گرمایش به سوخت های فسیلی نمی توانند دسترسی داشته باشند به کار می گیرند و فضا را بوسیله ی شوفاژ گرم می کند و از آنجایی که این دستگاه به سوخت احتیاجی ندارد به همین دلیل از دودکش استفاده نمی شود.

نوع دیگری از این نوع پکیجها که جهت گرمایش کاربرد فراوان دارد کانکس ها هستند که با بکارگیری از این فضاها می توان بوسیله ی برق تجهیزات رفاهی کانکس های بین راهی یا نگهبانی را فراهم کرد.

در حالت کلی با بکارگیری از پکیج های برقی قادر خواهید بود در محیط هایی که برای فراهم سازی گرمایش لازمه دسترسی کافی به سوخت ندارید و یا اینکه به کارگیری مواد آتش زا و سوخت برایتان غیرقابل مقدور می باشد می توان استفاده نمود.

مزیت های پکیج شوفاژ برقی نسبت به نوع سوختی چیست :

در این گونه پکیج ها محفظه احتراق وجود ندارد به همین خاطر نیازی به دودکش نمی باشد و حرارتی که ایجاد می شود به هیچ وجه مشمول به وجود آمدن آلایندگی نمی باشد و همچنین با محیط زیست بسیار سازگار می باشد.

امنیت بالا : در این نوع پکیجها امنیت بالا می باشد وبا  بکارگیری این نوع پکیج برقی می توان آسوده خاطر بود که گاز گرفتگی یا آلایندگی ایجاد نمی شود چون احتیاجی به سوخت نیست.

بدون صدا: در بکارگیری این پکیج ها نیازی به دودکش نیست و محفظه احتراق وجود ندارد و این عامل باعث می شود که در مواقع ریستارت نمودن دستگاه صدایی حاصل نمی شود.

طول عمر بالا : در واقع بخاطر وجود استهلاک زیاد و بوجود آمدن گرمایش در محفظه احتراق، دستگاه های گاز یا گازوئیل سوز دوام خیلی کمی را شامل می باشند.

سیستم ایمنی بالا : همواره سیستم های برقی شرکت هیمورا مجهز به دستگاه های امنیت سه مرحله ای جهت ممانعت از اتصالات احتمالی می باشد.

مبدل استوانه ای : همانطور که می دانید مبدل استوانه ای بخاطر ضرایب حرارتی بالایی که دارد اکثر مواقع برای گرمایش استخر به کار می رود و اکثر مواقع به آن را مبدل پوسته ای نیز می گویند که این کمپانی در امتداد فراهم نمودن گرمایش لازمه ی شوفاژ از مبدل استوانه ای فولادی با ضخامت دو میلیمتر استفاده نموده است.

در واقع عملیات اساسی مبدل استوانه تامین نمودن گرمایش مایحتاج دستگاه برای رادیاتور است و اصولاً این عملیات از راههای المنت مورد انجام می گیرد و انرژی لازمه جهت به کار بردن در دستگاه شوفاژ ساخته گردیده و به درون رادیاتور ها منتقل می شود، مبدل استوانه ای یک منبع حرارتی با محافظت کننده ی گرمایش پکیج است و یکی از پایه های اساسی سیستم دستگاه پکیج برقی به شمار می رود.

مبدل ثانویه: در واقعمبدل ثانویه (مبدل صفحه ای) جهت فراهم نمودن آبگرم بهداشتی کاربرد دارد. در مدل ثانویه اصولاً آب به حالت گردشی در جریان است و از مسیر رد شدن آب شوفاژ در جداره دوم و آب سرد در دیگر جداره ها می توان آب را به کاملاً جهت صرف بهداشتی و خوراکی گرم کرد .

المنت : المنت قلب تپنده سیستم پکیج شوفاژ برقی می باشد بخاطر اینکه شعله و مشعل در دستگاه پکیج های گاز سوز از اجزای اصلی دستگاه به شمار می رود المنت نیز در این سیستم وظیفه پراهمیتی را برعهده دارد، و آن را منبع حرارتی پکیج نیز می نامند.

در واقع المنت برای به کار بردن روی همه ی پکیج های برقی تولید کشور ژاپن استفاده می شود و همه ی کالاهای پکیج بوسیله ی شرکت صنعتی هیمورا وارد عمل می شوند.

پمپ پکیج : این نوع پمپ، پمپ کاربردی روی پکیج های برقی ایتالیا می باشد و اصولاً همه ی پمپ ها به حالت سه سرعته و سه تنظیم بوده و معمولاً شتاب جریان آب بوسیله ی متخصصین شرکت مورد تنظیم و بررسی قرار می گیرد.

در واقع کاربرد اساسی پمپ در پکیج شوفاژ برقی برای منتقل کردن آب گرم شوفاژ به رادیاتور ها می باشد و دبی خروجی پمپ بر پایه مساحت و گنجایش دستگاه متغیر است.

شیر سوئیچر :همواره حدودی از مشتریان ارجمند جهت سوخت المنت دستگاه پکیج شوفاژ برقی نگران می شوند که در راستای امتداد ممانعت از سوزش المنت در وقت افت فشار در پکیج شیر سوئیچر اتصال شده که اگر بار در مدار دچار افت شود، بسته به صورت خودکار ورودی برق دستگاه قطع می شود و از سوخت المنت ممانعت به عمل می آید.

کنتاکتور : در واقع کنتاکتور اجزای اصلی محافظت کننده ی پکیج است و در صورتی هر گونه اتصالی در مدار برقی ساختمان روی بدهد ورودی برق سیستم را مسدود می کند این اجزای الکتریکی تولید کشور فرانسه می باشد و مصرف کننده را از لحاظ رخداد هر اتفاقی یا اتصالی در پکیج برقی ایمن می سازد و سیستم ایمنی دستگاه بالا می برد.

فیوز محافظ جان : فیوز محافظت کننده ی جان یا سنسور نوسان در مدار باز گرمایش مورد استفاده قرار گرفته و در صورت اتصال برق با آب گرم بهداشتی پکیج برق دستگاه را مسدود می کند.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *