پکیج دیواری برقی
پکیج دیواری برقی ۴۵۰۰۰
ژوئن 30, 2017
پکیج شوفاژ برقی ۲۶۰۰۰
ژوئن 30, 2017

پکیج برقی دیواری ۳۰۰۰۰ :

پکیج برقی دیواری با ظرفیت ۳۰۰۰۰ که دارای ارزش حرارتی ۲۸۰۰۰ کیلوکالری در ساعت می باشد به صورت دو مبدل تولید شده و منظور از دو مبدل استفاده از مبدل لوله ای برای تامین گرمایش شوفاژ و مبدل ثانویه برای تامین آبگرم بهداشتی می باشد .

بر اساس ظرفیت مندرج تمامی قطعات مورد استفاده بر روی پکیج برقی دارای ظرفیت استانداردی بوده و مبدل ثانویه مورد استفاده دارای دبی خروجی ۲۴ لیتر در دقیقه می باشد که می توان از این سیستم برای تامین آبگرم بهداشتی دو حمام به صورت همزمان استفاده نمود .

بازدهی بالا در تامین آبگرم بهداشتی و گرمایش شوفاژ به صورت همزمان از ویژگی های بارز این نوع پکیج برقی می باشد و به هیچ عنوان نیازی به استفاده از سوخت های فسیلی در راستای تامین گرمایش موردنیاز محیط ندارد .

در واقع فرق پکیج برقی نسبت به انواع پکیج های گازسوز در نوع سوخت مورد استفاده می باشد زیرا پکیج برقی دیواری هیمورا به هیچ عنوان نیازی به سوخت های فسیلی نداشته و در راستای تامین دمی موردنیاز محیط فقط با برق تک فاز کار می کند .

در همین راستا می توان گفت که محیط های زیادی برای تامین گرمایش محیط دسترسی به سوخت نداشته و یا امکان استفاده از سوخت های اشتعال زا را ندارد زیرا پکیج های گازی در محیط هایی مثب پمپ بنزین یا آزمایشگاه ها می تواند خطرات جبران ناپذیری را در بر داشته باشد به همین خاطر استفاده از پکیج برقی بهترین گزینه برای تامین گرمایش مخیط می باشد.

البته ناگفته نماند که به علت استفاده از برق برای تامین گرمایش ، این نوع پکیج کاملا بی صدا بوده به طوریکه در حین استارت و یا اتوماتیک مصرف کننده را متوجه کارکرد دستگاه نمی کند .

بیشتر بخوانید ...

پکیج برقی دیواری ۳۰۰۰۰ :

پکیج برقی دیواری ۳۰۰۰۰ به طور دیجیتالی و دو مبدل تولید شده است این نوع پکیج از لحاظ گنجایش و حجم مبدل های کاربردی در مقایسه با انواع دیگر مقاومتر و دارای کارایی زیادی است.

پکیج برقی دیواری با اهمیت حرارتی ۳۰۰۰۰ کیلوکالری در ساعت متناسب مکانهای ۱۵۰ متر به حالت استاندارد در آب و هوای حدوداً سردسیر است که در فضاهای متعادل می توان برای بعدهای زیادی به کار برد.

پکیج برقی دیواری ۳۰۰۰۰ قابل مصرف با برق منازل ۲۲۰ ولت است ولی احتمال دارد برای بعضی از مشتریان وسال باشد که چطور از برق ۲۲۰ ولت برای سیستم ۹ کیلووات می توان به کار برد.

 شرکت صنعتی هیمورا گسترده ترین شرکت تولیدی و واردات است، در اولین مراحل با وارد کردن کالاهای پکیج برقی دیواری از کشور های اروپایی موفق به بومی نمودن این حرفه در درون ایران شود.

پکیج های ساخت شرکت هیمورا فقط با بکارگیری از برق منازل ۲۲۰ ولت می توانند در فراهم سازی مایحتاج محیط به آب گرم بهداشتی و گرمایش محیط کمک نمایند. در واقع به طور سه مبدل ساخته شده و انتخابی درست جهت بکاربردن در فضاهای مسکونی و ویلایی است.

لازم به ذکر می باشد که این پکیجها از مهمترین نوع دستگاه جهت به کار بردن در محیط هایی می باشد که جهت فراهم سازی آب گرم بهداشتی دسترسی به سوخت های فسیلی همانند گاز و گازوئیل ندارند.

در واقع پکیج برقی دیواری هیمورا محصولی مشترک بین ایران و کشور ژاپن می باشند. سازندگان این نوع پکیج کارشناسان ژاپنی هستند و براساس اصول قیمت های استفاده ی برق و مقادیر برق هر خانوار ایرانی ساخته شده اند و بدون اینکه آلایندگی ایجاد شود می توانند به مهیا نمودن آب گرم بهداشتی و گرمایش لازمه شوفاژ کمک نمایند.

بیشتر بخوانید ...

معرفی اجمالی پکیج برقی دیواری هیمورا :

سازگاری با محیط زیست :

در واقع دستگاه های مطابق با محیط زیست از اهمیت حائیز برخوردارند چرا که  آلایندگی ایجاد نمودن در هر سیستم حرارتی بر بالا رفتن روز افزون این معضل زیست محیطی تاثیر فراوانی دارد.

در امتدا این راستا شرکت هیمورا موفق شده است، بر اساس سیستم هیدروژنی پکیج برقی دیواری تولید و عرضه نماید. استفاده ی این پکیج تنها برق منازل می باشد و تحت هیچ شرایطی آلایندگی در محیط ایجاد نمی کند.

عموماً در به کار بردن این نوع پکیج به هیچ وجه احتیاجی به دودکش نمی باشد.

سازگار با برق خانگی :

پکیج های برقی تولیدی بوسیله ی شرکت صنعتی هیمورا برحسب انشعاب برق خانوار ایرانی ساخته شده و بر اساس بالارفتن آمپراژ فیوز کنتور به سهولت کاربرد دارد.

 همواره همه ی گنجایش های پکیج برقی دیواری بر حسب ابعای که از قبل برای دستگاه تعریف شده اند. بر حسب مساحت محیط استفاده برق و گنجایش دستگاه متغیر است.

چرا پکیج برقی دیواری هیمورا :

در واقع این درست است که کسی در مورد شرکت و محصولات خود بد نمی گوید، اما شرکت صنعتی هیمورا برحسب تحقیقات به عمل آمده در چندین ساله اخیر، درباره برند های داخلی و خارجی و وارد کردن محصولات مختلف خارجی توانسته است عیب هایی که در این دستگاه وجود دارد را برطرف نماید.

تا آنجایی که مشخص است برطرف نمودن اشکالات پکیج برقی دیواری هیمورا ب منزل به منزل نیست و هیچکدام از مشتریان را دچار ضرر و زیان نمی کند بخاطر اینکه این محصول بوسیله ی سازمان استاندارد جهانی و مدیریت کیفیت اروپا تایید شده است.

لازم به توضیح است که شرکت صنعتی هیمورا شبکه خدماتی ساکن در شرکت را دارا است، در واقع در طی ۲۴ ساعت به رفع مشکلات مشتریان ارجمند می تواند پاسخگو باشد.

انواع مدل پکیج های برقی هیمورا :

معمولاً پکیج های برقی شرکت هیمورا در انواع مختلف مدل های تک مبدل و دو مبدل و آنالوگ و دیجیتالی قابل تولید است و در ضمن در نوع پکیج برقی دیواری شوفاژ و پکیج دیواری و به عرضه رسیده است، حتی این پکیج ۲۰ نوع تنوع داردکه در مکان مختلف قابل استفاده می باشد.

همچنین پکیجهای برقی دیواری شرکت هیمورا از ظرفیت ۸۰۰۰ کیلوکالری تا ۳۰۰۰۰۰ کیلوکالری در هر ساعت به تولید می رسد. در مقایسه با نوع کاربرد آن به حالتهای تک مبدل و دو مبدل و یا سه مبدل و استخری ارائه می شود.

شیوه تولید پکیج برقی دیواری هیمورا :

 برای ساخت پکیج برقی دیواری شرکت صنعتی هیمورا از سیستم های کاملاً خودکار همانند جوش آرگون زیر پودری رباتیک و دستگاه های پرس هیدرولیکی و رول باز کنها و خط تست تمام خودکار بهره مند می باشد، باعث می شود سطح کارایی و کیفیت کالا همانند کارایی سطح خارجی گردد.

سیستم ایمنی پکیج برقی دیواری هیمورا :

همواره بسیاری از مشتریان سوال دارند که آیا امکان برق گرفتگی در پکیج برقی دیواری بالاست و باید با قاطعیت گفت که از لحاظ امنیتی پکیج برقی دیواری بسیار ایمن تر و مطمئن تر از پکیج گازی است.

به این خاطر که عموماً در پکیج های گاز سوز هم احتمال دارد گاز گرفتی از راه نشتی گاز حاصل شود و هم اینکه ایجاد مسمومیت بخاطر مونواکسیدکربن به دلایل به درستی کار نکردن تهویه دستگاه و یا برق گرفتگی از راه قطعات برق این دستگاه که بازرسی سراسر عوامل در این عملیات بسیار دشوار می باشد .

قابل ذکر است که در تولیدات این نوع پکیج ها عموماً از فیوز مینیاتوری برای ممانعتو پیشگیری از نوسان در مدار شبکه برق خانگی و فیوز محافظی جان جهت ممانعت از اتصال کردن برق در دستگاه شوفاژ و همواره از کنتاکتور جهت پیشگیری از اتصالهایی که در دستگاه مورد استفاده قرار گرفته و این موضوع باعث شده سیستم در مقایسه با نوگارسوز ایمن تر شود، همچنین پکیج های برقی شرکت هیمورا شامل سیستم ایمنی چند لایه ای هستند.

مقیاس مصرف گاز به برق :

طبق معمول تمامی اشخاص می دانند که ضرایب استفاده و اهمیت حرارتی برق در مقایسه با گاز در درجه کمتری است و همچنین نسبت استفاده ی حدوداً یک متر مکعب گاز به یک کیلووات برق نمی توان مقایسه نمود.

اما بر حسب تخصص هایی که صورت گرفته پکیج های برقی ۱٫۵ برابر قیمت بیشترین مصرف در ساعت بیشتر از  نوع گاز سوز شامل می شوند و تفاوت هایی هم دارد از جمله سیستم های برقی اصولاً در تابستانها و فصلهای گرم سال میزان مصرفیشان به طور چشمگیری پایین می آید، یعنی تنها  زمان مورد مصرف قرار گرفتن آب گرم خوراکی روشن است و در دیگر اوقات دستگاه به حالت خودکار می رود.

مزایای پکیج های برقی هیمورا نسبت به انواع پکیج های موجود در بازار :

کمتر استفاده نمودن برق

مورد استفاده قرار دادن دستگاه های خودکار برای تولید پکیج برقی دیواری

کارکرد خیلی بالا

تامین نمودن آبگرم خوراکی پی در پی همراه با گرمایش شوفاژ بدون پایین آمدن دما

ضمانت معتبر کمپانی شرکت هیمورا

عرضه نمودن بوسیله ی مرکزهای فروش سطح کشور

نصب بوسیله ی متخصصین نصب ساکت در تمام کشور

راحتی در کاربرد

به حالتهای دیجیتالی و خیلی شیک تولید می شود

تایید شده بوسیله ی اتحادیه اروپا

کالایی مشترک بین ایران و ژاپن

تولید شده بر حسب فناوری تکنولوژی روز دنیا

شامل بیمه نامه

مجهز به دفترچه راهنمای نصب و اتصالهای نصب دستگاه در درون دستگاه در واقع با تولید پکیج برقی دیواری شرکت هیمورا نیازی به تهیه قطعه های نصب دستگاه نمی باشد.

بسته بندی پالتی و بطور دقیقاً صادراتی

فرستادن رایگان به نقاط کشور

گارانتی پکیج های برقی هیمورا :

در واقع شرکت صنعتی هیمورا بر روی تمامی بسته بندی و سیستم پکیج برقی دیواری شرکت هیمورا و حتی برگ گارانتی سیستم شماره سریال ، شماره پیامکی و شماره تماس بخشهای سرویس دهی خدمات شرکت درج نموده است. در واقع مشتریان پس از فراهم نمودن محصولات، با فرستادن پیام یا تماس تلفنی و دادن مشخصاتشان به واحد پشتیبانی کالا از سرویس های گارانتی شرکت سودمند شوند. و لازم به ذکر است که پکیج های هیمورا حداقل یک سال گارانتی دارند.

بخش معرفی تکمیلی کالا :

در واقع شرکت صنعتی هیمورا یک شرکت بین المللی است و شامل ۷ شعبه مختلف بین المللی در سراسر جهان می باشد و این شرکت صنعتی با سودمندی از بروزترین تکنولوژی کشور ژاپن در عرضه ی کالاهای پکیج توانسته است به بومی سازی تولید پکیج برقی دیواری در سراسر ایران گشته است.

حقیقتاً این شرکت صنعتی توانسته با وارد نمودن محصولات مختلف حرارتی و برودتی خطهای تولید مختلف در امتداد تولید محصولها با دارا بودن استاندارد اروپایی و کیفیتی متمایز وارد بازارکار نماید.

خط تولید پکیج برقی دیواری هیمورا :

همواره خط ارائه ی پکیج برقی دیواری شرکت هیمورا کاملاً مکانیزه است و معمولاً از سیستم های مونتاژ کاملاً خودکار استفاده شده است و با قاطعیت تمام می توان گفت که این نوع خط تولید برای نخستین بار توسط شرکت هیمورا راه اندازی شده و شامل خط تست تمام خودکار می باشد.

گنجایش عرضه ی این تولید بطور روزانه ۵۰ دستگاه از هر تولید می باشد.

رزومه صادراتی محصولات :

با راه اندازی خط تولید پکیج برقی دیواری و تولید محصولات با کیفیت راه برای صادرات به کشور های عراق و آسیای میانه باز شد. هم اکنون این شرکت موفق به صادرات بخش اعظمی از محصولات تولیدی گردیده است. پکیج برقی دیواری چیست :

در واقع پکیج برقی دیواری دستگاهی می باشد جهت فراهم کردن آبگرم بهداشتی با شدت گرمایش شوفاژ به طور یکنواخت با کمک گرفتن از برق سه فاز صنعتی به کار برده می شود.

اصولاً این نوع دستگاه ارائه شده بطور تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و کار اصلی آن تبدیل برق به انرژی حرارتی است.

معمولاً پکیج های برقی را در اماکن و ویلا های مسکونی که جهت فراهم نمودن گرمایش به سوخت های فسیلی نمی توانند دسترسی داشته باشند به کار برد و فضا را با به کارگیری از شوفاژ گرم کرد و این را بدانید که این دستگاه ها احتیاجی به سوخت نداشته و به استفاده از دودکش نیازی ندارد.

همچنین از دیگر مکانهای این پکیج برای گرمایش به کار می رود کانکس ها می باشد. با استفاده از برق می توان تجهیزات رفاهی کانکس های بین راهی یا نگهبانی را فراهم کرد.

پکیج برقی دیواری در همه ی مکان هایی که برای بکارگیری گرمایش مورد نیازسوخت کافی ندارند و یا دسترسی ندارند به سوخت و یا استفاده نمودن از سوخت برایشان امکان پذیر نیست بکار می رود.

 مزیت های پکیج برقی دیواری نسبت به نوع سوختی چیست :

پکیجهای برقی دیواری به دودکش نیازی ندارند بخاطر اینکه پکیج محفظه احتراق ندارند و هرگز حرارتی که ایجاد می شود شامل فراهم کردن آلایندگی نیست و در واقع با محیط زیست کاملاً سازگار می باشد.

امنیت بالا : در واقع پکیج برقی دیواری امنیت بالایی دارد و با استفاده از پکیج برقی دیواری بخاطر عدم نیاز به سوخت از لحاظ گاز گرفتگی یا ایجاد آلایندگی آسودگی خاطر فراهم می شود.

بدون صدا: معمولاً در این پکیج ها نیازی به دودکش نیست و همچنین محفظه احتراق ندارد و این کار باعث گردیده است که در مواقع ریستارت نمودن دستگاه صدایی حاصل نشود.

طول عمر بالا : معمولاً دستگاه های گاز یا گازوئیل سوز بخاطر استهلاک زیاد و بوجود آمدن گرمایش در محفظه احتراق مقاومت خیلی کمی دارند.

سیستم ایمنی بالا : سیستم های برقی شرکت هیمورا سیستم ایمنی چند مراتبی دارند برای اینکه از هر اتصالی ممانعت به عمل آید.

قطعات مورد استفاده بر روی پکیج برقی دیواری هیمورا :

مبدل استوانه ای : معمولاً مبدل استوانه ای بخاطر ضریب حرارتی زیادی که دارند اکثراً جهت گرمایش استخر مورد استفاده قرار می گیرد. و اصولاً آن را مبدل پوسته ای تعریف می کنند، شرکت هیمورا در امتداد فراهم سازی گرمایش لازمه شوفاژ از مبدل استوانه ای فولادی با ضخامت دو میلیمتر استفاده نموده است.

در واقع اصلی ترین کار مبدل استوانه فراهم نمودن گرمایش مایحتاج برای رادیاتورها است. این کار از مسیر المنت قابل انجام اتس و انرژی لازمه جهت به کارگیری در دستگاه شوفاژ تولید شده است و به درون رادیاتور ها منتقل می گردد.

مبدل استوانه یک منبع حرارتی با محفظه گرمایی پکیج است و یکی از پایه های اساسی سیستم پکیج برقی دیواری است.

مبدل ثانویه :

در واقع مبدل ثانویه یا مبدل صفحه ای برای رفاهم نمودن آبگرم به کار می رود. در این مبدل آب به طور گردشی در حال حرکت است و از مسیر عبور کردن آب شوفاژ در جداره دوم و آب سرد در جداره دیگر آب را به طور کامل جهت به کار بردن در مصرف های روزانه می توان به کار برد.

المنت : المنت در واقع قلب تپنده سیستم پکیج برقی دیواری است بخاطر اینکه همانطور که شعله و مشعل در دستگاه پکیج های گاز سوز از اصلی ترین قطعات دستگاه است المنت نیز در این سیستم بهترین وظیفه را به عهده دارد و به عنوان یکی از منبع حرارتی پکیج شناخته شده است.

المنت بر روی همه پکیج های برقی تولید کشور ژاپن مورد استفاده قرار می گیرد. همه ی کالاهای پکیج بوسیله ی شرکت هیمورا وارد عمل می گردد

پمپ پکیج : پمپ مصرفی بر روی پکیج های برقی تولید ایتالیا است. همه ی پمپ ها بطور سه سرعت و سه تنظیم است و حرکت سریع آب به کمک متخصصین این صنعت قابل تنظیم و مرتب سازی می باشد.

به کارگیری پمپ در پکیجهای برقی دیواری جهت منتقل کردن آب گرم شوفاژ به درون رادیاتور ها می باشد و دبی خروجی پمپ بر حسب مساحت و گنجایش سیستم متغیر است.

شیر سوئیچر :گروهی از استفاده کنندگان از سوخت المنت سیستم پکیج برقی دیواری نگران هستند. در امتداد ممانعت از سوختن المنت هنگامی که فشار پایین می آید در پکیج شیر سوئیچر نصب می گردد. و اگر بار پایین بیاید در مدار بسته به طور خودکار ورودی برق دستگاه قطع می نماید و از سوخت المنت پیشگیری می کند.

در واقع این سیستم مشتری را وادار می کند که اگر دما پایین بیاید به اشکالات سیستم نهایت رسیدگی را بنماید و یا با بخش سرویس دهی و خدمات تماس بگیرد.

کنتاکتور : کنتاکتور اصلی ترین قطعه حفاظت کننده پکیج است، و اگر هر گونه اتصال در مدار برقی ساختمان اتفاق بیفتد ورودی برق سیستم را مسدود کرده و این قطعه الکتریکی تولید کشور فرانسه است که خیال مشتری را از لحاظ رخداد هر اتصال در پکیج برقی دیواری آسوده می کند و سیستم ایمنی دستگاه را رو به بالا می برد.

فیوز محافظ جان : فیوز محافظ جان یا سنسور نوسان در مدار باز گرمایش مورد استفاده قرار گرفته است و در مواقع اتصالی برق با آب گرم بهداشتی پکیج برق دستگاه را مسدود می کند.

فیوز شیوا : در واقع فیوز شیوا یکی از سنسور بازرسی نوسان پکیج است و اگر هر گونه نوسان در شبکه برق خانگی رخ دهد، مانع از صدمه رسیدن دستگاه می شود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *