پکیج برقی
پکیج برقی ۲۸۰۰۰
آوریل 16, 2018
پکیج برقی هیمورا
پکیج برقی هیمورا
جولای 16, 2018

پکیج برقی نوژان ۱۲۰۰۰:

در حالت کلی پکیج برقی نوژان ۱۲۰۰۰ ساخت گروه صنعتی هیمورا جزو مرغوبترین پکیج شوفاژهای برقی جهت تهیه دمای مورد نیاز فضاهای صنعتی و تجاری با آب گرم آشامیدنی سالم می باشد، می توان گفت سوخت مورد استفاده در این مدل پکیج ها تنها برق خانگی تک فاز است و توانایی اتصال در بین کابینت های آشپزخانه را نیز دارد.

تحلیل پکیج برقی نوژان:

معمولاً این نوع پکیج های برقی به شکل تک مبدل و مخزنی طراحی شده اند و شامل المنتی همچون منبع حرارتی بوده که با بهره جویی از مبدل حلزونی و مبدل مخزنی می توان نیاز استفاده کنندگان به آب گرم سالم همچون آب گرمکن برقی و دمای مایحتاج برای شوفاژ همانند پکیج شوفاژ دیواری را فراهم کرد.

منافع بهره وری از پکیج برقی نوژان :

در واقع پکیج های برقی ۱۲۰۰۰ نوژان جهت آماده سازی دمای لازمه، به بهره وری از سوخت های فسیلی احتیاجی ندارند و دمای جریان باز و بسته گرمایشی فقط با بکارگیری از برق خانگی فراهم می شود.
معمولاً در مکان هایی که قابلیت نصب دودکش وجود ندارد می توان از این نوع پکیج ها استفاده کرد، چون که این پکیج جهت استفاده نیازی به دودکش ندارد و تحت هیچ شرایطی در محیط آلودگی ایجاد نمی کند.
بر این اساس که پکیج های برقی ۱۲۰۰۰ اندازه کوچکی دارند به راحتی قابلیت نصب در آشپزخانه و یا در بین کابینت های آشپزخانه را دارند و این از مزایای دیگر پکیج های برقی ۱۲۰۰۰ به شمار می رود.
اصولاً قابلیت نصب به تاسیسات خورشیدی از منافع گسترده این سیستم می باشد به این دلیل که با متصل شدن به آب گرمکن خورشیدی یا پانل خورشیدی می توان مقادیر استفاده ی برق دستگاه را بطور چشمگیری کاهش داد.
در واقع پکیج های برقی نوژان کمترین مقادیر پرت حرارتی را دارند و بطور بنیادی عایق کاری شده اند درنتیجه کارایی بالایی در میزان تولید سیستم دارند.
از سایر مزیت های پکیج برقی تک مبدل منبع ذخیره می باشد، یعنی در مواقع مسدودی برق تا نیم ساعت قابلیت فراهم سازی آب گرم سالم را دارد.

بیشتر بخوانید ...

فضاهای مورد استفاده از پکیج برقی نوژان :

در فضاهای متروکه و بلاعبور که بهره وری از سوخت های فسیلی امکانپذیر نیست مطلوبترین انتخاب جهت بهره وری، پکیج های برقی نوژان می باشد.
از افزون ترین استفاده کنندگان پکیج برقی منازل لوکس، ویلا ها و خانه باغ ها هستند، چون پکیج های فوق از سطح بهداشت و سلامت بالایی برخوردار می باشند.

بهره وری از برق پکیج برقی نوژان :

می توان گفت پکیج برقی هیمورا نوع نوژان جزو کوچکترین نوع پکیج مابین پکیج های طراحی شدهی شرکت می باشند که بر مبنای گنجایش گرمایشی مورد بررسی قرار گرفته و مجهز به ۶ کیلووات یا ۶۰۰۰ وات در ساعت می باشد، اما با توجه به اینکه استفادهی ذکر شده بیشترین میزان استفاده برق در مواقع بکارگیری پیوسته سیستم است، بیشترین مدت زمان استفاده دستگاه نیم ساعت در ساعت است.

مدل دستگاه:
بر این اساس که این نوع پکیج ها به شکل فول دیجیتال و دیواری طراحی شده اند، استفاده کننده خیلی راحت قادر خواهد بود از روی صفحه نمایش سیستم، دمای شوفاژ و آب گرم را مرتب نماید.

مقایسه مصرف پکیج برقی در مقایسه با پکیج دیواری گاز سوز:

در حالت کلی مورد سنجش قرار دادن گاز به برق برحسب هزینه های برق و فرمول های سیالات در مقایسه با گاز صورت می گیرد اما جهت مطلع سازی استفاده کنندگان مقادیر انرژی مورد استفاده برق جهت ساخت گرمایش بوجود آمده بالاتر از مقادیر انرژی است که از سوخت تجزیه شده و با توجه به این اساس اگر نسبت برق به گاز را مورد محاسبه قرار دهیم، استفادهی برق بر مبنای حساب ۱٫۵ برابر استفاده پکیج گاز سوز است و مسلماً این یک عامل طبیعی به شمار می رود اما ایدههایی جهت پایین آمدن میزان مصرف برق وجود دارد که بر مبنای سفارش مشتری به طور پروژه ای قابل انجام است.
نکته: اگر برق کشاورزی یا صنعتی در محیط وجود داشته باشد، مقادیر استفادهی برق به گاز یکسان است، به این دلیل که تعرفه برق صنعتی و روستایی از سطح خیلی کمی برخوردار می باشد. در هنگام انتخاب پکیج باید به سوخت آن نیز دقت فرمایید.

بیشتر بخوانید ...

پکیج برقی نوژان دیواری

تجهیزات پکیج برقی نوژان :

معمولاً پکیج های برقی بیشترین استفاده را در جاهای ویلایی دارند، که مصرف کننده به طور پراکنده در مکان حضور یافته و احتیاجی به بهره وری پیوسته سیستم ندارند. در امتداد پایین آمدن قیمت های استفاده ی پکیج بر روی پکیج برقی دستگاه هوشمند، استارت تماس متصل شده که استفاده کننده قادر خواهد بود با یک تماس تلفنی سیستم را روشن نموده و با فرستادن یک پیام اقدام به خاموش نمودن دستگاه نماید.
از امکانات دیگری که در پکیج های برقی نوژان وجود دارد، بکارگیری از حسگر نظم دهی بار می باشد که در مواقع نشتی از رادیاتورها، شبکه لولهکشی و یا پایین آمدن دمای مدار مسدود، ورودی برق سیستم قطع شده و از سوختن المنت به طور خودکار پیشگیری می کند.

شناسه های فنی پکیج برقی نوژان:

دبی پمپ : ۱۸۰*۶۰*۲۵
ابعاد دستگاه : ۴۶*۳۰*۷۱ سانتیمتر
جنس بدنه : فولاد ضد زنگ ۱ میلیمتر
نوع رنگ : پودری استاتیک
وزن : ۳۲ کیلوگرم
ضخیمی مبدل شوفاژ : ورق فولادی ۲ میلیمتر
جنس مبدل آب گرم بهداشتی : لوله مسی ۵٫۸
نوع مبدل شوفاژ: محفظه فولادی ۱۱ لیتر جهت فراهم سازی آب گرم شوفاژ جهت منتقل نمودن به هر نوع توزیع کننده گرمایشی یا رادیاتور شوفاژ
نوع مبدل آب گرم سالم: کویل مسی حلزونی که به طور کامل سالم و بهداشتی است امکان تهیه ی آب گرم به طور بهداشتی است.
بیشترین استفاده برق : ۶ کیلو وات در ساعت
دستگاه امنیت: کنتاکتور، فیوز محافظ جان، مینیاتوری که دستگاه امنیت سه رویه ای می باشد.
تولید محصول بوسیلهی شبکه فروش
گارانتی : دارای یک سال می باشد.
خدمات : ۵ سال خدمات پس از فروش

بیشتر بخوانید ...

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *