پکیج برقی دیواری ۳۰۰۰۰
ژوئن 30, 2017
پکیج دیواری برقی 45000

پکیج دیواری برقی ۴۵۰۰۰ :

پکیج دیواری برقی با ظرفیت ۴۵۰۰۰ کیلوکالری در ساعت آخرین ظرفیت در بین پکیج های برقی دیواری می باشد و می نوان گفت این نوع پکیج قدرت تامین گرمایش محیط های ۲۲۵ متر مربع را به صورت طبقاتی و یا همکف دارا می باشد.

استفاده از مبدل پلیتی با صفحات مسی همراه با مبدل لوله های این دستگاه را قادر به تامین گرمایش شوفاژ همراه با آبگرم بهداشتی نموده است به گونه ای که دستگاه بدون مسدود کردن مسیر شوفاژ قادر به تامین آبگرم بهداشتی می باشد و این در حالیست پکیج های دیواری نوع گاز سوز در راستای تامین آبگرم بهداشتی حتما باید مسیر شوفاژ را مسدود نماید .

پکیج دیواری برقی جدیدترین سیتسم گرمایش الکتریکی غیر مستقیم می باشد و اولین نوع پکیج بدون صدا تولید شده در سطح خاورمیانه به شمار می رود .

اگر به فکر استفاده از سیستم گرمایشی بدون خطرات مونواکسید و نشتی گاز و حتی آتش سوزی هستید ما پکیج برقی را به شما پیشنهاد می دهیم .

پکیج دیواری برقی مدل ۴۵۰۰۰ با قدرت ۹ کیلووات در ساعت قادر به تامین گرمایش مدار بسته و باز گرمایشی می باشد و گزینه ای مناسب در راستای جلوگیری از هرگونه نشتی و یا خطرات حاصل از آلایندگی می باشد.

این نوع پکیج برای اولین بار در ایران مورد تایید سازمان محیط زیست قرار گرفته و بهترین نوع پکیج برای کاهش آلایندگی های زیست محیطی معرفی شده است

بیشتر بخوانید ...

پکیج دیواری برقی شوفاژ ۴۵۰۰۰ هیمورا

معمولاً پکیج های برقی دیواری با اهمیت حرارتی ۴۵۰۰۰ کیلوکالری در ساعت مطلوبترین انتخاب جهت به کارگیری در مکانهای مسکونی و ویلایی تا بعدهای ۲۲۵ متر مربع می باشد . این پکیج ها قابل بکارگیری در برق منازل با ۲۲۰ ولت را شامل می شود و به راحتی این نوع پکیج را می توان در درون آشپزخانه و بین کابینت ها نصب نمود.

شرکت صنعتی هیمورا گسترده ترین شرکت تولیدی و واردات می باشد، در مراحل اولیه با وارد نمودن کالاها پکیج دیواری برقی شوفاژ دیواری از کشور ژاپن موفق شده است این صنعت را در داخل ایران به بومی سازی نماید.

در واقع پکیج های تولیدی شرکت صنعتی هیمورا توانایی فراهم سازی مایحتاج محیط به آب گرم بهداشتی و گرمایش فضا بابکارگیری برق خانگی ۲۲۰ ولت دارد، بطور سه مبدل ساخته شده و انتخابی مطلوب جهت بکارگیری در محیط های مسکونی و ویلایی می باشد. دقت نمایید که این نوع پکیج مهمترین نوع سیستم جهت به کار بردن در فضا هایی می باشد که جهت فراهم سازی آب گرم بهداشتی به سوخت های فسیلی همچون گاز و گازوئیل دسترسی کافی ندارند

پکیج دیواری برقی شوفاژ دیواری شرکت صنعتی هیمورا کالایی مشترک ایران و کشور ژاپن است، سازندگان این نوع پکیج کارشناسان ژاپنی بوده و بر حسب هزینه های استفاده برق و مقدار برق هر خانواده ساخته شده است و بدون اینکه آلایندگی بوجود آورد توانایی فراهم سازی آب گرم بهداشتی و گرمایش لازمه شوفاژ را دارد.

پکیج دیواری برقی

بیشتر بخوانید ...

سازگاری با محیط زیست :

هم اکنون دستگاه های تطبیق یافته با فضای زیست ازاهمیت زیادی برخوردار است چرا که آلایندگی ایجاد نمودن می تواند در هر دستگاه حرارتی بر بالا رفتن روز به روز این معضل زیست محیطی تاثیر داشته باشد و در این امتداد شرکت صنعتی هیمورا موفق شده به ساخت و تولید پکیج دیواری برقی دیواری بر حسب دستگاه هیدروژنی بگردد که استفاده ی این پکیج ها با برق خانگی هست و تحت هیچ شرایطی آلایندگی در محیط ایجاد نمی کند. همواره به کار بردن این نوع پکیج به هیچ وجه دودکش احتیاجی نیست.

پکیج دیواری برقی شوفاژ دیواری برقی شرکت هیمورا از گنجایش ۸۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰۰ کیلوکالری بر ساعت تولید  می شود، نسبت به سبک کاربرد به طور تک مبدل و دو مبدل و حتی سه مبدل و استخری می باشد.

شیوه تولید پکیج دیواری برقی شوفاژ دیواری برقی هیمورا :

در ساخت پکیج دیواری برقی هیمورا از سیستم های کاملاً خودکار مثل جوش آرگون زیر پودری رباتیک و سیستم پرس هیدرولیکی و رول باز کن و خط تست کامل اتوماتیک سود برده است، و و باعث بالا رفتن درجه کارایی و کیفی کالا در مقایسه با  نوع شبیه ایرانی می گردد.

قطعات مورد استفاده بر روی پکیج دیواری برقی دیواری:

–           مبدل استوانه ای : در واقع مبدل استوانه ای جهت فراهم سازی گرمایش لازمه برای شوفاژ می باشد و یکی از قطعه های مهم پکیج دیواری برقی دیواری می باشد.

–           مبدل ثانویه : در کل مبدل ثانویه همان مبدل صفحه ای یا مبدل پلیت است، جهت فراهم سازی آبگرم بهداشتی از مسیر منتقل نمودن حرارت به کار می رود.

–           برد الکترونیکی : برد الکترونیکی به عنوان بخش پردازنده پکیج دیواری برقی به کار می رود و همه ی دستورکارهای پکیج از مسیر این دستگاه صادر می شود.

–           ترمومتر و مانومتر : جهت نمایاندن مقدار باز آبگرم شوفاژ می باشد.

–           منبع انبساط : برای مرتب سازی مقدار بار مدار شوفاژ

–           فلوسوئیچ : جهت ممانعت نمودن از کم شدن بار در مدار بسته و صدمه دیدن المنت

–           المنت : به عنوان منبع حرارتی به کار می رود.

–           ایزولاسیون : عایق حرارتی با دانسیته زیاد

سیستم ایمنی پکیج دیواری برقی شوفاژ هیمورا:

تعدادی از مصرف کنندگان و کاربران عزیز سوال می پرسند که امکان برق گرفتگی در پکیج دیواری برقی در چه حدی است ، در جواب باید گفت که از لحاظ امنیت پکیج های شوفاژ برقی  بسیار ایمن تر از پکیج گازی می باشند، چرا که در پکیج های گاز سوز علاوه بر اینکه احتمال گاز گرفتی از طریق نشتی گاز وجود دارد بلکه مسمومیت ناشی از مونواکسید کربن به خاطر نادرستی تهویه سیستم و یا برق گرفتگی از مسیر قطعه های برق این سیستم می باشد، بررسی همه ی عوامل در این سیستم خیلی سخت می باشد.

در واقع در ساخت این نوع طراحی و ساخت پکیج دیواری برقی هیمورا از فیوز مینیاتوری جهت ممانعت از نوسان در مدار شبکه برق خانگی و فیوز حفاظت کننده ی جان برای ممانعت از اتصال برق در دستگاه شوفاژ و همواره از کنتاکتور جهت ممانعت از هر گونه اتصال در سیستم مورد استفاده قرار گرفته و این عملیات باعث امنیت بیشتر سیستم در مقایسه با نوع گاز سوز شده است.

مقیاس مصرف گاز به برق :

همانطور که مشخص است ضریب مصرفی و بهای حرارتی برق در مقایسه با گاز در سطح پایین تری قرار دارد و در واقع نسبت استفاده یک متر مکعب گاز به یک کیلووات برق به هیچ عنوان قابل قیاس نمی باشد.

اما بر حسب تخصص های  صورت گرفته پکیج های برقی نسبت به نوع گاز سوز مجهز به ۱٫۵ برابر قیمت بیشترین استفاده در هر ساعت را دارا می باشد اما تفاوت اساسی که دارد این است که سیستم های برقی در فصول گرم سال و تابستان میزان استفاده شان سریعاً کاهی پیدا می کند، بخاطر اینکه تنها در مواقع بکارگیری از آب گرم بهداشتی روشن است و در بقیه ی مواقع سیستم در حالت خودکار قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *